SAMEN IS ALLES MOGELIJK

© Diana Vos / WWF-Belgium

Samen is alles mogelijk. Met deze overtuiging roepen we iedereen op tot actie, elke persoon, elk bedrijf, elk instituut en elke overheid. Om hen eraan te herinneren dat we samen de dingen kunnen beschermen die ons in leven houden: de bossen, de oceanen, het zoetwater, de dieren, onze energie- en voedselbronnen. Niemand kan alleen de bedreigingen van ontbossing, klimaatverandering, waterschaarste of illegale handel in soorten tegenhouden. Maar als we samenwerken kunnen we hierin slagen.

Deze boodschap belichaamt ook de manier waarop WWF werkt, in eendracht met vele mensen, of het nu gemeenschappen, partners of instituten zijn, om van natuurbehoud een blijvende realiteit te maken.

Maar bovenal is het een boodschap aan iedereen die onze visie deelt van een mens die in harmonie leeft met de natuur. Als we allemaal samenwerken, kunnen we wel degelijk ’s werelds grootste milieuproblemen oplossen, en zal het lukken om onze missie te volbrengen.

DE RAAD VAN BESTUUR

Lode Beckers, Roseline Beudels - Jamar de Bolsée, Ronald Biegs, Marianne Claes, Johan Coeck, Herman Craeninckx, Eric Dekeuleneer, Manoël Dekeyser, Paul Galand, Alain Peeters, Jean-Marie Postiaux, Guido Ravoet, Carlo Vandecasteele, Yan Verschueren.

DE AMBASSADEURS VAN WWF

Deze raad bestaat uit personen met een verschillende achtergrond, diverse kwaliteiten en een rijke ervaring. Zij hebben zich bereid verklaard om hun talent en hun maatschappelijke positie aan te wenden om aandacht te vragen voor onze belangrijke missie. WWF-België wil alle personen bedanken die bereid zijn om de verantwoordelijkheid als WWF-ambassadeur op zich te nemen.

Pierre-Olivier Beckers, Lode Beckers, Iwan Bekaert, Ronald Biegs, Pierre-Alexandre Billiet, Hervé Billiet, Chantal Block, Philippe Bodson, Brigitte Boone, Alfred Bouckaert, Robert Bury, Ingrid Ceusters-Luyten, Marianne Claes, Régine Claeys, Thierry Claeys Bouuaert, Johan Cattersel, Jean-Pierre Coene, Bruno Colmant, Herman Craeninckx, Michel Czetwertynski, Scarlett de Fays, Jacques de Gerlache, Bernard de Gerlache de Gomery, Edward De Jaegher, Diane de Spoelberch, Godefroid de Woelmont, Herman Dehennin, Manoël Dekeyser, Muriel Dekeyser, Mary Ann del Marmol, Philippe Delusinne, Cathy Demeestere, Eric Domb, Mia Doornaert, Cédric du Monceau, Antoine Duchateau, Paul Dujardin, Jean-Louis Duplat, Jean-Pierre Dutry, Amid Faljaoui, Alain Godefroid, Baudouin Goemaere, Dirk Haesevoets, Philippe J. Berg, Paul Gaspard Jacobs, Tshibangu Kalala, Robert Kuijpers, Philippe Lambrecht, Henry le Grelle, †Christiane Linet, Florence Lippens, Chantal Lobert, Pierre Mahieu, Michel Malschaert, Marc Mullie, Werner Murez, Eric Neven, Mary Pitsy Oude Hendrikman, Alain Peeters, Theo Peeters, Colette Plasman-Van den Bossche, Guido Ravoet, Sonja Rottiers, Catherine Sabbe, Eric-Emmanuel Schmitt, Johan A.C. Swinnen, Rik Torfs, Michel Troubetzkoy, Helga Van der Veken, André Van Hecke, Ritt Van Kerckhoven, Herman Vandaele, Carlo Vandecasteele, Micheline Vandewiele, Hugo Vanermen, Christian Verschueren, Anne Vierstraete, Johan Vinckier, Pascal Vrebos, Guy Warlop, Serge Wibaut, Véronique Wilmot.

ONS TEAM

Françoise Ansay, Lisa Bentes, Hassan Benyahia, Ioana Betieanu, Olivier Beys, Manon Bistiaux, Gregory Claessens, Maryssa Cools, Céline De Caluwé, Leen De Laender, Sara De Winter, Laura Dehaene, Anne Dierick, Alain Flabat, Charlotte Gijssels, Juan Hendrawan, Margareta Heylen, Bernadette Jacquemin, Fabien Jimenez Roldan, Amin Khallouf, Jerome Laycock, Antoine Lebrun, Tanita Leclercq, Geraldine Louis, Rucha Naware, Magdalena Norwisz, Elly Peters, Florence Platteau, Vinciane Sacré, Wendy Schats, Maggy Schollaert, Stijn Sterckx, Caroline Steygers, Koen Stuyck, Marie Suleau, Bart Van Cauwenbergh, Julie Vandenberghe, Sarah Vanden Eede, Mone Van Geit, Julie van Kempen, Bruno Venti, Bas Verhage, Isabelle Vertriest, Gwendoline Viatour, Nicole Vinel, Béatrice Wedeux, Dominique Weyers, Nathalie Wouters, Margaux Ysebaert, et nos bénévoles Arnaud Borremans, Monique Delhaye-Hautier et †Christiane Linet.

HARTELIJK DANK VOOR UW NALATENSCHAP

We danken de volgende personen die de natuur in hun testament hebben opgenomen van harte voor hun prachtig en genereus gebaar. Een aantal projecten konden opgericht worden dankzij hun keuze om een gedeelte of de totaliteit van hun bezittingen in te zetten voor bedreigde diersoorten en hun habitats. Hun vrijgevigheid maakt het verschil en helpt ons deze fundamentele uitdagingen het hoofd te bieden.

Myriam Bonami, Guy De Dack, Philippe De Peuter, Ernest Determe, Dirk Dierickx, Cécile Dulière, Axel-Ann Everaerts-Laenen, Chris Gueret, Veerle Hasaers, Guy Hottart, Betty Imbrechts, Marie-Thérèse Lambinet, Lieve Maeckelbergh, Hugo Meulenijzer, Francine Moulin, Christine Petit, David Ravert, Nicole Rayée, Alexandre Schouben, Claudia Sorg, Sonia Timmermans, Mina Van den Heuvel, Hélène Vercheval, Raoul Verhaeghe, Willem Verheyden.

ONZE PARTNERS

AllPro
Loterie Nationale
Ello Mobile
Weleda
Triodos Bank

Wij bedanken van ganser harte onze donateurs, leden, ledenwervers en vrijwilligers. Zonder hen zou niets mogelijk zijn. Hartelijk dank aan iedereen.